I´m back

Jag har varit riktigt dålig, närmast USEL, på att blogga på sistånde. Men ni trogna läsare har ändå varit där för mig även när jag inte delgivit något. Därför bjuder jag på lite vad som har hänt på sistånde och lovar att bättra mig. Iaf försöka (A)

Det stora snacket är givetvis vem som skriver den 100 kommenteren. Saknar endast 1 (EN, ONE, UNO, EIN)!!!

Valborg:

Vi var mitt uppe i tentapluggandet, men vi har väl ändå rätt till att ha ett majbål?!?! Så tänkte iaf jag o O och gjorde ett minibål på min balkong. Fint var det, men skålen var jobbig att få ren efteråt:(

Så här ser det ut i en lägenhet när en student pluggar inför tenta +
En bok jag rekommenderar att läsa.

Resultaträkningen i slutet av boken slutade inte riktigt som jag förväntade mig, men ni kan tro den var spännande.

Betyg: 4 Debet av 5.



1 maj:
Denna dag är det många som är bakfulla. Vissa är det för första gången i sitt liv och börjar en era som kommer leda i misär. För egen del var det bollsparkande och då kan det se ut så här:



7 maj:
Bästa väninnan fyller år o firades på kvällen med kåren o grillning. Givetvis är det jag som är grillmästaren men jag höll låg profil till en början. Men efter att engångsgrillarna strejkade tog jag tag i den "riktiga" grillen o vips hade man värsta farten på grillen o vi fick mat tillslut. Tack till mig själv! Bästa väninnan fyllde 22 år o då kan man se ut så här:



8 maj:
Bästa låten för tillfället:
Hellacopters - In the Sign of the Octopus


Ja, det var en liten summering av den senaste tiden. Solen skiner som det vore högsommar och jag ska lägga mig i parken på en filt o sola lite. Ut i solen o bli bruna o fina nu. Sitt inte här vid datorn o slöa.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0