How to dump a girl in 1 day...

Igår handlade radioprogrammet Dingata om hur folk blivit dumpade. Här kommer de bästa, eller snarare de sämsta, replikerna om du är inne på dumpa någon lagom till sommaren börjar..

"Tyvärr vi håller på olika fotbolls lag"

"du är för bra för mig och det kommer inte att funka i längden"

"du skrattar för mycket ihop med mina kompisar."

"Jag kan inte vara tillsammas med någon utan bil."

"vi kan inte vara tillsammans längre, för nu är det vinter."

"du är kvinnan man gifter sig, inte är tillsammans med."

"du är så vild och fantasifull, jag vill inte hålla dig tillbaka, så för din egen skull släpper jag dig fri"

 "Jag älskar dig men du är för smart, du borde vara tillsammans med någon som oxå pluggar på universitet, men
vi kan väl bli tillsammans igen när du pluggat färdigt?"

 "Jag kan ju inte vara ihop med någon som gillar Die Hard 2"

"mina vänner är singel så vi kan inte vara tillsammans längre"

Fler dumpningsrepliker hittar du på sr.se/dingata =)

Kommentarer
Postat av: märsis

tror jag andvänder maj av nr 2..;)

2008-05-17 @ 14:16:33
URL: http://susannemars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0