Raggningsskolan del 2

Då var de dags för den årliga påsken. Därför kommer den andra delen av Raggningsskolan ut redan idag, skärtorsdag. Påsken gör att man kan festa lite mer och oftare utan att ha någon som helst ångest ^^;

Information till nya läsare:
Klippet är från den berömda boken "The Game" av Neil Strauss och visas för att du ska bli den perfekta raggaren.

Till den manliga läsaren:
Här kommer nu öppnings-linen och ditt beteende som du KAN använda till tjejen med det där lilla extra.

Till den kvinnliga läsaren: Kommer där fram en kille med DEN öppnings-linen vet du att han är intresserad och kan antingen dissa eller go for it :)



Lycka till i raggandet
/ Mr Lovedoctor


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hem till Borrby ikväll för att fira påsk. Kommer inte bli mycket bloggande då man ska jobba en massa. Men efter påsk är jag tillbaks igen. Här får ni en bild på mig från jobbet som ni kan titta på om ni saknar mig. Håll tillgodo =]

image36


Kommentarer
Postat av: Portas

Är inte det en tjejtröja? =P Lite tajt. haha.

2008-03-21 @ 20:50:36
Postat av: Cinge

Vi på ICA är FÖR jämställdhet, eller jag iaf =P Du har helt rätt i de du säger. Det är en dammodell jag bär, det ska påpekas att det är av storlek XL. det skulle man inte kunna tro...

2008-03-21 @ 21:44:58
URL: http://cinge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0