Raggningsskolan del 1

Då var det snart dags för helg och alkolhaltiga drycker ska inmundigas, höfter ska skakas och kanske, kanske är du på jakt efter en partner. Inför varje helg kommer ett klipp från den berömda boken "The Game" av Neil Strauss att visas för att du ska bli den perfekta raggaren.

Till den manliga läsaren: Här kommer nu öppnings-linen och ditt beteende som du KAN använda till tjejen med det där lilla extra.

Till den kvinnliga läsaren: Kommer där fram en kille med DEN öppnings-linen vet du att han är intresserad och kan antingen dissa eller go for it :)

Raggningsskolan del 1


Lycka till i raggandet
/ Mr Lovedoctor

Kommentarer
Postat av: märs

hello mclove.....läget....hihi...mclove, en heting som vill vara me i greys anatomi kanske??får ta o skaffa hjälp av daj sin...min blogg e inte färdig pimpad men ajg behöver råd....:Silla illa....:Dpuss på nosen mclove....

2008-03-14 @ 16:05:46
URL: http://susannemars.blogg.se
Postat av: daniela

hahah jag tvivlar faktiskt på att jag ska det! =) känner mig inte så ofta instängd i en delfin kropp trots allt =) så du känner dig instängd? skönt att det finns adnra du kan prata med då ;)

2008-03-14 @ 21:58:49
URL: http://daniela2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0