Mörkrädd

Ibland blir jag mörkrädd, för vissa personer där ute i den vida världen. Fick ett mail med en länk i från Svenska delfin-i-människokropp-förbundet. Jag klickar mig vidare till deras hemsida, www.svedimf.3w.se. Det är en hemsida för dem som känner sig som en delfin i en människokropp....

"Jag har länge varit osäker på min sexualitet. Ett tag trodde jag att jag var homosexuell men har alltid trivts i havet. Nu när jag läser detta känner jag igen mig, jag är en DHBare jag tror att jag kommer att hitta rätt nu. Tack så mycket. jag är dock osäker på om sidan är på riktigt. Om den e seriös kan väl ägaren maila mej för att visa de. "
/ utdrag ur gästboken..

Jag hoppas verkligen sidan är ett skämt.

Jag säger då de.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är ett skämt eller ännu värre, en provokation...

Hela sidan är ju skapad för att förlöjliga transexuella. Det är det som är syftet med sidan. Detta inser man rätt snabbt när man läser allt som står i sidan eftersom de absolut hela tiden känner sig tvungna att jämföra sig med transexuella.

Detta elaka försök att förlöjliga transexuella måste nog vara otroligt provocerande för transexuella.

Så fort man hintar om att det är därför sidan finns i gästboken, raderas inlägget relativt snabbt utan någon vidare kommentar....

2008-03-19 @ 14:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0