Kent

På lördag kommer Kent till Kstad och jag kommer stå på parkettgolvet o hoppa o sjunga MED. Äntligen ska man få se dem live =] Förstår verkligen inte dem som säger att Kent är dystra o trista.

Jag skulle vilja påstå att alla som inte gillar Kent kan sluta med o äta mat med engång, då Kent gillar o sjunga om djur, tex "Insekter" o "Elefanter" o jag drar därför genast parallellen att Gillar ej Kent = Gillar ej mat. Man blir även allmänbildad av att lyssna på Kent, man lär sig bl a fysik, ex "Gravitation" o man lär sig hanskas med tjejer "Kräm (så nära får ingen gå)".  Så sensmoralen av Kent:

Gillar man ej Kent = Gillar man ej mat, tjejer o man vill inte vara allmänbildad..
Men de är som sagt ert val kära läsare ;)

Så alla ni som inte lyssnar på Kent, ge dem en "Chans" (en av dem bättre låtarna)........

image2

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Rolf

Att inte gilla Kent = att inte gilla mat. Vad var det för långsiktigt resonemang!
Jag säger som en GOD VÄN (ler) sa till mig en gång;
Vad tycker du om Kents nya album? - Ingenting...
Visst var den bra christian?! =)

Kram

2008-03-11 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0