Inleder samarbete med blondiebella

I måndags startade jag upp min blogg och vem kunde tro det skulle bli en sån succé. Inte ens jag vågade hoppas på denna hysteri.

Redan efter fem, fünf, five (gäller o vara internationell, har läsare från hela världen) dagar har jag inlett ett samarbete med Sveriges mest kända modebloggare för tillfället, blondiebella. Blondiebella, en 17 årig sholmstös, har i dagarna uppmärksammats för att hon har ca 200 000 besökare i veckan och tjänar miljoner för att testa olika företags produkter o nämna namnen i sin blogg eller i media.

Så det är med öppna armar jag mottager samarbetet med henne. Klicka in på BLONDIEBELLAS BLOGG o läs om de senaste skvallret, vårnyheter och om modevärlden, men framförallt läs vad HON tycker om samarbetet o få inspiration hur du klär dig rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0