Sommarupdates...

Nu har det hänt igen - ingen blogguppdatering.. Jag har helt enkelt tagit sommarlov från de, men efter rejäla påtryckningar från olika håll kommer här en efterlängtad uppdatering..

Kortisar:

- Slutade skolan för 3 v sen o tog därmed uppehåll från bloggandet i samma veva

- Flyttade hem till metropolen Borrby

- Började jobba på Nordea. Till en del delar jag ut pengar, från andra tar jag. Beror helt o hållet på humöret.

- Midsommarfirande i Kivik och Kulla Dans o Nöjesställe.

- Fotbollsuppehåll


Långisen:

I helgen skedde en tur till Göteborg, behöver jag säga att de har Sveriges i särklass bästa fotbollslag?!
Uteställen besöktes, karuseller åktes, kläder införskaffades, priser vanns, nyttig mat förtärdes men framförallt skönt o känna sig hemma i staden med den härliga dialekten som man behärskar löjligt enkelt =)

De karuseller som ska räknas som läskiga, fartfyllda osv (Balder, kanonen, uppsvinget) åktes.
Fyra (4) Stjärnvinster vanns. 2 jättenallar, 1 daim och 1 twix. Ska tilläggas att inga större summor smälldes.
Pratar så pass bra göteborgska att de trodde jag var från Göteborg, fick frågan "var i götet e du ifrån" flertalet ggr..


Buffé i Kungsbacka.





Ps. Tack till Emser som gjorde den stora påtryckningen om uppdaterandet



Kommentarer
Postat av: lara

hej mannen! det var inte igår! hur är läget?? ta hand omd ej, peace

2008-07-03 @ 20:50:29
URL: http://lakistar.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: kom hem från stan nyss - bowlat med arbetskamraterna. ska lägga mej snart. om 2 veckor åker jag ner till serbien, sen tillbaka till malmö. händer i helgen? ta hand om dej! puss

2008-07-05 @ 02:20:14
Postat av: Emser

Mycket bra Glenn. Och jag sa bara det som alla andra tänkte!

2008-07-07 @ 23:26:15
Postat av: Marre

HAHA!!! Underbar tripp till götet, och du var grym på dialkten, NOT :-) Var drar vi next då? Kisses!!

2008-07-24 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0