Vilken toalett väljer DU?!

Vilken toalett väljer du av följande 4? Väljer man den som är närmst eller väljer man den som är längst bort då man tror att det är färre personer som går på den?

Nu vill jag veta vilken toalett du väljer, gärna med en liten motivering. Alla toaletter är givetvis lediga, redo för ditt lilla besök.

Personligen väljer jag nummer 3. Inte 1:an då den känns välbesökt då det kanske krisar för en del personer och tar därför första bästa. 2:an tar jag inte eftersom folk kanske tänker att många tar 1:an (första bästa) och därför går dem istället in i 2:an som ligger precis bredvid 1:an. 4:an tar jag inte eftersom folk kanske tänker att ingen tar längst bort och därför tar många den. Nej 3:an känns helt enkelt rätt för mig:)

image56
Bild ritad av Kalle 6 år

-----------------------------------------------------------------------------------------------
11 kommentarer kvar till 100 ^^;

Kommentarer
Postat av: Cinge

Jag ligger inne med en bra motivering:) de är min magkänsla som säger att nr 3 är minst frekvent

2008-04-15 @ 23:56:45
URL: http://cinge.blogg.se
Postat av: märsis

haj haj cinge-ling...:Dja klart det e dax, min beera tarm sajer att den saknar beera kulpande me min man...(dvs du då ju)...hihi...sin kan du få en motivering me...menar eftersom ALLA nästan tänker som du att nr 1 inte e bra för den tar alla så delar ju alla andra på 2,3 o 4a..var av 1an blir obesökt..då tar jag den...pussen

2008-04-16 @ 08:02:31
URL: http://susannemars.blogg.se
Postat av: daniela

jag skulle ta 3 an jag med. aldrig 1 eller 4 an .. men kasnke 2 an =)

2008-04-21 @ 14:22:14
URL: http://daniela2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0