Håll tungan rätt i mun

Saker som är SVÅRA att säga när Du är full:

Oöverträffat

Innovativt

Preliminärt

Kvastskaft

Diskussion



Saker som är VÄLDIGT svåra att säga när Du är full:

Specificitet

Cogito ergo sum

Brittiskt

Konstitution

Passiv-aggressiv Störning

Substantiera

Tillvägagångssätt


 

Saker som är i stort sett OMÖJLIGA att säga när Du är full:

Tack, men jag vill inte ha sex.

Nix, ingen mer sprit för min del.

Ledsen, men du är inte riktigt min typ.

Godkväll, konstapeln, är det inte en underbar kväll?

Åh, jag kan inte.
Ingen vill höra mig sjunga.

----------------------
Thanks to O


Kommentarer
Postat av: Roy

...vilket ord som helst om man heter Christian! ;)

2008-04-10 @ 17:52:11
Postat av: Portas

Haha! How about ordet "familjärt" då? =)

2008-04-10 @ 20:38:11
Postat av: Lara

hahah klockrent!!! händer i helgen?

2008-04-11 @ 21:49:47
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: Sawen

Hhahahahahahahahahahaha. vad Kul!

2008-04-15 @ 14:30:05
URL: http://sawens.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0